, , , , ,

Zysk marek jest tam, gdzie zmiana kulturowa

Już niedługo, 13 i 14 października w Hotelu Marriott odbędzie się Kongres Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, na którym...

Czytaj dalej
, , ,

Kody ulicy

W życiu kierujemy się znakami. Próbujemy zrozumieć i nadać sens temu, co nas spotyka, otacza, temu jak zachowują się inni...

Czytaj dalej
, , , ,

Dylemat kulturowy czyli potrzeba innowacji

Innowacje są słowem, które sprawia, że w żyłach większości kierowników i dyrektorów firm, krew płynie szybciej. Innowacyjna firma to firma...

Czytaj dalej
, , , ,

Kreatywny kocioł – Semiofest Tallinn 2016

Tegoroczny Semiofest był jednym z najlepszych, które do tej pory się odbyły. Biorąc pod uwagę konkurencyjne lokalizacje (Londyn, Barcelona, Paryż,...

Czytaj dalej
, , , , , ,

Innowacje nie tylko czekoladowe

Tematy, które wzbudzają duże zainteresowanie i zaangażowanie to oczywiście innowacyjność i trendy. W listopadzie zeszłego roku, podczas Farmy Inwencji, miałam...

Czytaj dalej
, , ,

?

„Żyjemy w czasach badań, poszukiwań, wątpliwości, pytań i znaków zapytania. Nic już nie jest proste i jednoznaczne. Tak zwany świat...

Czytaj dalej
, ,

Farma Inwencji

Już niedługo, bo 19 listopada będzie można mnie spotkać na Farmie Inwencji, gdzie będę opowiadać o tym co ma wspólnego...

Czytaj dalej
, , ,

Marka emocjonalna

Co roku w okresie Bożego Narodzenia Wielka Brytania oczekuje na pojawienie się reklam Johna Lewisa jak przysłowiowej pierwszej gwiazdki. Nie...

Czytaj dalej
, , , , ,

Marka z większym sensem

W najnowszym wydaniu Marketingu w Praktyce (nr 8/2015) można przeczytać o tym, w jaki sposób na świecie wykorzystuje się semiotykę....

Czytaj dalej
, , ,

Vive la France!

Można śmiało ogłosić, że Semiofest w Paryżu okazał się sukcesem – dużo inspirujących prezentacji, fascynujące rozmowy i warsztaty. No i...

Czytaj dalej
, , , , ,

Semiotyka autentyzmu w Marketingu w Praktyce

Zjawisko autentyzmu mocno definiuje działania marek. W najnowszym numerze Marketingu w Praktyce (nr 06/2015) znajdziecie tekst mojego autorstwa, w którym...

Czytaj dalej
, , , ,

Bon appetit po azjatycku!

Zwolennicy ekologicznych rozwiązań w życiu codziennym często podkreślają, że na skórę powinniśmy używać tego, co jesteśmy w stanie zjeść. Dlaczego?...

Czytaj dalej
, ,

Zdobyć świat!

Ponieważ od jakiegoś czasu jestem w podróży postanowiłam sprawdzić jak podróż jest pokazywana w kulturze i wykorzystywana w marketingu. Temat...

Czytaj dalej
, , ,

Semiofest 2015

Jeśli chcecie dowiedzieć się, jak komunikacja społeczna może poradzić sobie z barierami i tabu w kulturze, zwłaszcza tymi, które dotyczą...

Czytaj dalej
, , , ,

Mały Sahib

Indie są fascynujące pod wieloma względami. Jednym z nich jest to, jak różnią się, w stosunku do Europy, jeśli chodzi...

Czytaj dalej
, , , , ,

Męskość w defensywie, czyli rzecz o męskich kosmetykach

Serdecznie zapraszam do lektury tekstu podejmującego problematykę męskich kosmetyków opublikowanego na portalu Marketing przy Kawie.Sprawdzenia w jaki sposób marketing i...

Czytaj dalej
, , , , ,

Palić czy nie palić – oto jest pytanie. Czyli rzecz o tym czy papierosy mogą być naturalne?

Papierosy szkodzą – co do tego nikt nie ma wątpliwości. Podobnie jednak jak wiele innych używek, które w pewnym sensie...

Czytaj dalej
, ,

Miasto to nie wieś

Jeśli interesuje Was to, jak we współczesnej kulturze prezentowane są miasto i wieś, zachęcam do lektury mojego artykułu na portalu...

Czytaj dalej
, , , ,

O marketingu ideologii

Czym zajmuje się semiotyka można z łatwością sprawdzić w wikipedii. Wiemy, że zgodnie z regułką zajmuje ją problem „tworzenia i...

Czytaj dalej
, ,

Co nas kręci…

Zajrzałam w Empiku do brytyjskiego czasopisma, wydawanego przez słynnego kulinarnego celebrytę – Jamiego Olivera. Natknęłam się tam na trzy reklamy,...

Czytaj dalej