, , ,

W PURO jak w domu, tylko lepiej…

Kiedy wchodzi się do starego, a czasem nie tak znowu starego, brytyjskiego pubu, często nie można oprzeć się wrażeniu, że...

Czytaj dalej
, ,

Woda mineralna – innowacja a semiotyka

Jakiś czas temu firma Labbrand udostępniła swoje badania dotyczące wody mineralnej na rynku chińskim. Case jest o tyle ciekawy, że...

Czytaj dalej
, , , ,

Dokąd zmierzają touroperatorzy?

Na fali wakacyjnego klimatu postanowiłam sprawdzić, w jaki sposób o podróży i podróżowaniu opowiadają najwięksi touroperatorzy, którzy powinny być specjalistami...

Czytaj dalej
, ,

Polska Prowansja?

Podczas weekendowej wizyty we Wrocławiu natknęłam się na nową kampanię Lubuskiego, dość intensywnie promującego się zresztą również np. w serialu...

Czytaj dalej
,

Pokolenia na wagę złota

Pokolenia to jeden ze sposobów na opowiedzenie o trwałości i stałości. Mennica Wrocławska wykorzystała ten temat w swojej komunikacji. Połączenie...

Czytaj dalej
, , ,

Orient w Biedronce

Biedronka postawiła na nowy produkt i nowe smaki. W sklepach pojawiły się indyjskie sosy – Korma, Tikka Masala i Roganjosh....

Czytaj dalej