Paulina Goch-Kenawy

 

Szanowni Państwo,

Perspektywa kulturowa to oglądanie rzeczywistości marketingowej, jako części naszego codziennego doświadczenia kulturowego. Wszystko to, czego doświadczamy w domach, przed telewizorami, w centrach handlowych, parkach, pubach, restauracjach, bibliotekach, szkołach czy po prostu na ulicy programuje nas. Wyjście w świat, zobaczenie jak kultura działa na ludzi, w jaki sposób i w  jakim otoczeniu kształtowane są znaczenia, później wykorzystywane przez marki pozwala lepiej zrozumieć, jak odbierany jest Państwa produkt czy usługa.

Wykorzystywanie narzędzi z obszaru nauk humanistycznych – semiotyki, antropologii kulturowej, filozofii, psychologii czy studiów kulturowych – pozwala nie tylko lepiej zrozumieć konsumentów oraz działania marek, ale również lepiej zaprojektować ich dalszy rozwój. Perspektywa kulturowa pozwala zrozumieć problemy przed którymi marki stoją, zrozumieć wagę tego, w czym uczestniczą, a także zobaczyć potencjał do rozwoju i innowacji tam, gdzie nikt się go nie spodziewa.

Serdecznie zapraszam do zapoznania się z ofertą doradztwa strategicznego, szkoleń i procesów implementacji metodą warsztatów kreatywnych (Design Thinking – od idei do prototypu) oraz badań opartych na głębokim zrozumieniu kultury. Życzę również udanej lektury bloga, którzy przybliża tematy związane z kulturowym podejściem do marki.

Paulina Goch-Kenawy