Często jest tak, że poszczególne elementy są zgodne z zamysłem marki, ale efekt końcowy nie jest taki, jak planowano. Dlaczego tak się dzieje? Który moment był kluczowy w procesie?

Na ogół wszystkie są równie istotne. Proces kreatywny bywa jednak często zaskakujący dla wszystkich. Marki na ogół jednak potrzebują kierować się zasadą decorum – zgodności treści z formą komunikatu. Zatem wiedza o tym, co się chce powiedzieć towarzyszyć powinna świadomości, jak należy to zrobić.

Nadzór nad procesem, ocena jego elementów pozwala ograniczyć koszty związane z nietrafionymi rozwiązaniami, usprawnić działania i dać poczucie komfortu i bezpieczeństwa osobom na wszystkich etapach procesu kreatywnego i decyzyjnego.

ZAKRES DZIAŁAŃ:

  • OCENA STORYBOARDÓW
  • OCENA KONCEPTÓW REKLAMOWYCH
  • OCENA I WSPÓŁPRACA PRZY TWORZENIU NOWYCH KONCEPTÓW OPAKOWAŃ
  • SEMIOTYCZNE MOODBOARDY KREATYWNE
egzekucja-kreatywna