2014-08-11_120235

Pokolenia to jeden ze sposobów na opowiedzenie o trwałości i stałości. Mennica Wrocławska wykorzystała ten temat w swojej komunikacji.

2014-08-11_120156

Połączenie czarno-białych archiwalnych portretów rodzinnych ze zdjęciami współczesnych rodzin wraz z zachowaniem stylistycznych powtórzeń w ustawieniu modeli, ma sugerować ciągłość i niezmienność. Jednocześnie wykorzystanie kolorystyki o odcieniach złota i czerni nawiązuje z jednej strony do oferowanego produktu, z drugiej do aspektu wyjątkowego, unikalnego obiektu. Wzmocnienie komunikatu przez przeniesienie znaczeń które przypisane są złotu na rodzinę (trwałości, cennego i wartościowego obiektu). Zabieg, związany z użyciem patynowanego, złota na zdjęciach nadał im charakter nieco historyczny (odwołania do zdjęć w odcieniach sepii) co dodatkowo zaświadcza o trwałości rodzinnych relacji.

Ciekawy, nowy sposób na wyjście poza komunikację samych wartości produktu, na co do tej pory w głównej mierze branża kładła nacisk.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+