2014-08-11_120534

Podczas weekendowej wizyty we Wrocławiu natknęłam się na nową kampanię Lubuskiego, dość intensywnie promującego się zresztą również np. w serialu Rodzinka.pl.

Lubuskie w ostatnich latach bardzo odważnie próbuje budować swoją markę i chociaż jeszcze nie do końca odnalazło jasny i klarowny system znaczeń, które chce komunikować, widać jednak, że zmierza w kierunku pokazywania wyjątkowego miejsca, gdzie doświadczymy wyrafinowanej rozrywki na łonie natury. Próba pokazania natury i wsi w wersji premium na razie w Polsce nie jest zbyt powszechna. Nadal cenimy i pokazujemy wieś jako miejsce nieco nieokrzesane, co jest u nas znakiem autentyzmu.

2014-08-11_120624

2014-08-11_120653

Patrząc na tę konkretną kampanię, nie mogę oprzeć się wrażeniu, że poza krajobrazami niewiele rzeczy odnosi nas do regionu w Polsce. Wykorzystane gadżety i sposób pokazywania modeli sugerują raczej francuską prowincję. Lubuskie próbuje stworzyć markę przez stylizację, co jest odważnym i interesującym krokiem. Czekamy co będzie dalej.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+