• Polski
  • English
  • RSS
Semiosfera
  • Blog
  • Oferta
  • O mnie
  • Publikacje
  • Kontakt

Publikacje

Miasto to nie wieś (NowyMarketing 2015)

Miasto to nie wieś (NowyMarketing 2015)

 

mechanizm-publ

Mechanizm powstawiania znaczeń (Marketing w Praktyce nr 5/2009)

uncanny

With Love to the Uncanny (Semiofest 2015)

Głodni autentyzmu (Marketing w Praktyce 2015)

Głodni autentyzmu (Marketing w Praktyce        nr 6/2015)

 

 

marka-z-sensem

Marka z większym sensem (Marketing w Praktyce nr 8/2015)

Męskość w defensywie czyli rzecz o męskich kosmetykach (Marketing przy Kawie 2015)

Męskość w defensywie czyli rzecz o męskich kosmetykach (Marketing przy Kawie 2015)

 

 

Tagi

Boże Narodzenie branding Choco-Phonica czekolada design dojrzałość dylemat kulturowy emocje Farma Inwencji film ideologia Indie Innowacje John Lewis Julius Koller Kochi komunikacja społeczna konferencja kosmetyki kultura Linie lotnicze marketing marketing w praktyce Młodość nowy produkt opakowanie podróże reklama Semiofest Semiofest 2015 Semiofest 2016 semiotyka sklepy Slavoj Żiżek Sorrentino strategia Sytuacja kulturowa sztuka Tallinn Theo Van Leeuwen trendy trendy w semiotyce Uncanny Wydarzenia zdrowie

Najnowsze artykuły

  • Zysk marek jest tam, gdzie zmiana kulturowa 16 września 2016
  • Kody ulicy 4 sierpnia 2016
  • Dylemat kulturowy czyli potrzeba innowacji 24 czerwca 2016
  • Kreatywny kocioł – Semiofest Tallinn 2016 14 czerwca 2016
  • Innowacje nie tylko czekoladowe 19 kwietnia 2016