semiofest_paris

Jeśli chcecie dowiedzieć się, jak komunikacja społeczna może poradzić sobie z barierami i tabu w kulturze, zwłaszcza tymi, które dotyczą inności oraz odmienności, zapraszam na Semiofest. Wraz z Anią Niewiadomy, z firmy OneTable Strategy, oraz Maćkiem Biedzińskim, z Touchideas, spróbujemy odpowiedzieć na to pytanie.

W trakcie konferencji uczestnicy mogą dowiedzieć się więcej o najnowszych koncepcjach, trendach, badaniach czy implementacjach. Jest to jedyna tego typu impreza. Jej celem jest podzielenie się najnowszą wiedzą z zakresu semiotyki komercyjnej lub aplikacji semiotyki do działań społecznych, artystycznych czy badawczych. Odbywa się od 4 lat i zawsze jest fascynującym doświadczeniem. Pojawiają się na niej doświadczeni semiotycy z wielu krajów. Z roku na rok uczestników przybywa. Możecie tam spotkać zarówno reprezentantów agencji jak i klientów. To zrozumiałe ponieważ wiedza o tym, jak marki funkcjonują w społecznej i kulturowej rzeczywistości, staje się niezbędna dla zrozumienia i zarządzania nimi.

Semiofest jest celebracją odmiennego, pogłębionego spojrzenia na rzeczywistość marketingową. Mieszają się tu perspektywy artystyczne, akademickie i komercyjne. Na stronie semiofest.com można zakupić bilety oraz przejrzeć dotychczas poruszane tematy. Konferencja trwa dwa dni 4-5 czerwca i w tym roku gościć ją będzie Miasto Miłości.

Do zobaczenia zatem w Paryżu!

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+